sobota 11. května 2013

Přivítání...

Ahoj, jmenuji se Barča. Někdo mě už možná zná. Ano, už jsem jeden blog měla. Byl o kosmetice, líčení apod. Po chvilce mě to ale přestalo bavit. Ani čas jsem neměla. Připravovala jsem se na přijímačky. Teď už se ani nemaluji. Myslím si, že v 11 letech mám na make-up, tvářenku a podobně ještě dost času. Maximálně když jdu na oslavu nebo na návštěvu tak si dám řasenku. Ale...Tento blog je o zvířatech a ne o kosmetice. Myslím, že tohle mně bavit bude. Mám ráda hlavně psi a kočky. Doma mám kočičku. Má jeden rok. A asi za týden budu mít štěně (fenku). Už se strašně těším. O tom udělám samostatný článek. Měla jsem pískomilku ale minulý rok v tuhle dobu umřela stářím. Ještě jsem měla potkana. No nebyl můj. Byl to školní potkan ale já jsem ho koupila. Potom jsme se nějak ve třídě nepohodly a tak skončil u mně. Už taky zemřela minulý rok na nějakou nemoc (nějací červi). A letos nám zemřela fenka ale v tom se taky rozepíšu jinde. A potom ještě kocourek. Nádherný, obrovský, černý. Stratil se ve stejnou dobu jako fenka (Zorynka) umřela. Asi se mu moc stýskalo.A potom Micka. Micinky jsem měla dvě ale ta druhá (černo-bílá) tu jsme měli asi když mi bylo 7 let. A ještě šneka Jožina jsem do nedávna měla. Na tomto blogu se můžete těšit na zajímavosti o psech, kočkách a ostatních  zvířatech. Něco z časopisů, knížek a samozřejmě moje texty a fotky. Nějaké fotky bývalých mazlíčků sem dám. Já se těším u dalšího článku...

Potkanka- Emilka (tak takto vypadala-není to přesně ona ale byla snad úplně stejná)

 Pískomilka-Fifka


 
Číča-Micka 
                         
   A druhá Micka (Elis-to je ta co máme teď)




A kocourek-Čertík
  
 Šneček-Jožin
  
Zorynku máme jen na vytištěných fotkách. Byl to zlatý retrívr křížený s jezevčíkem. Byla zlatá i zbarvením i povahou.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat